سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

همزمان با تشدید حملات لفظی ترامپ علیه هریس، نیکی هیلی به وی توصیه کرد تا لحن صحبتش در مورد زنان را تغییر دهد.

نیکی هیلی

به گزارش همشهری‌آنلاین، نیکی هیلی، رقیب سابق دونالد ترامپ در جریان رقابت‌های مقدماتی برای تعیین نامزد ریاست‌جمهوری از سوی حزب جمهوری‌خواه از وی و سناتور جی‌دی‌ونس، معاون او خواست تا لحن صحبت‌های خود را در مورد زنان تغییر دهند. 

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، هیلی در اظهاراتی عنوان کرد که هم ترامپ هم ونس باید شیوه صحبت خود در مورد زنان را تغییر داده و به جای آن بر موضوعات سیاسی متمرکز شوند. 

اظهارات هیلی در حالی مطرح شد که وی در جریان مصاحبه‌ای تاکید کرد که ترامپ و ونس باید عقب‌ماندن در نظرسنجی‌های مختلف از کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات را در مسائل مربوط به زنان، با اتخاذ رویکردی تازه جبران کنند. 

هیلی در ادامه صحبت‌هایش خطاب به ترامپ عنوان کرد: نیازی نیست کامالا هریس را احمق خطاب کنید و یا در مورد ظاهر وی صحبت کنید. وقتی که جمهوری‌خواهان، زنان دموکرات را احمق خطاب می‌کنند، زنان جمهوری‌خواه نیز تصمیم به حمایت از خود می‌گیرند.

هیلی با اطمینان از مواضع حزب جمهوری‌خواه در حوزه موضوعات مختلف سیاسی حمایت کرده و عنوان کرد تنها راه پیروزی نهایی بر حزب دموکرات، تمرکز بر روی موضوعات سیاسی و رها کردن هر موضوع دیگری غیر از این مسائل مهم است. 

کمپین انتخاباتی ترامپ هنوز هیچ واکنشی به اظهارات نیکی هیلی نشان نداده است. از زمان روی کار آمدن هریس به جای بایدن در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ترامپ حملات گسترده‌ای را علیه وی انجام داده است. 

او پیشتر نیز در جریان یک سخنرانی در نیوهمپشایر ادعا کرد هریس به اندازه کافی فرد باهوشی نیست. 

ترامپ در سخنانش ضمن تمسخر و انتقاد شدید از هریس عنوان کرد نباید اجازه دهیم آمریکا برای چهار سال دیگر به دست رئیس‌جمهوری بیفتد که اصلا باهوش نیست. 
هیلی در هنگام خروج از رقابت‌های مقدماتی ریاست‌جمهوری آمریکا  عنوان کرد از ترامپ حمایت نمی‌کند، با این حال او در جریان سخنرانی‌اش در کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه رسما حمایتش از ترامپ را اعلام کرد. 

کد خبر 880415
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha